PlusKort
Spar på energien med dit PlusKort Med dit PlusKort i hånden er der mange penge at spare på benzin og el.

Energipriserne er steget voldsomt og det kan være svært for almindelige lønmodtagere at få det til at løbe rundt. Er du medlem af fagforeningen, kan du få nogen gode rabatter til benzin og el med dit PlusKort.
Få gode rabatter med dit PlusKort

Spar penge med PlusKort Shell Card, når du tanker bilen.

Med et Pluskort Shell Card kan du tanke hos både Shell, Q8 og F24. På alle stationer sparer du 20 øre for hver liter alm. benzin og diesel, du tanker, og 25 øre på V-Power samt Go Easy Extra benzin og diesel.

Benzinkortet er gratis, og du får 30 dages kredit.

Derudover har du mulighed for at tilvælge CO2 kompensering for 15-18 øre pr. liter, samt tilmelde dit Shell Card til ubegrænset Shell Bilvask – her sparer du 10 %.

Brug PlusKort Shell Card og lad el-bilen op med rabat hos Shell
Betaler du med dit Shell Card for Shell Recharge, som ladestanderne hedder, så sparer du 20 øre pr. kWh.

CO2 kompensation
Som det eneste brændstofkort i Danmark, giver Shell Card dig tilmed mulighed for at CO2 kompensere dit brændstofforbrug.

Få 10 % rabat på bilvask
Vask bilen så ofte du vil til en fast månedspris. Tilmeld dig Shell Bilvask+ med dit PlusKort Shell Card, og få 10 % i fast rabat her.

Har du allerede et Shell Card og ønsker PlusKort rabat på dit kort, skal du ringe til Shell Cards kundeservice på tlf. 99 33 33 60 på hverdage kl. 8-17.

Info vedr. tankning på Q8 og F24
Du kan benytte dit PlusKort Shell Card hos Q8 og F24, såfremt du har et kort af typen ‘brændstofkort’. Har du et kort af typen ’købekort’, så kan det ikke benyttes hos Q8 og F24. Er du i tvivl om hvilken korttype du har, så kan du læse mere om forskellen på de to korttyper samt ændre korttypen til ’brændstofkort’, hvis du ønsker det.
Læs mere om Shell Recharge her
Tilmeld dig CO2 kompensation her
Tilmeld dig Shell bilvask
Læs her om forskellen på et Brændstofkort og et Købekort
Læs mere om rabatten på PlusKort

Skift til grøn energi, bestil el fra danske vindmøller med PlusKort rabat.

Tilmeld dig det bedste produkt i Forbrugerrådet Tænks store gennemgang af el-selskabernes produkter i 2023 - nemlig Vindstøds DanskVind.

Ved tilmelding får du samtidig 200 kr. rabat på din første elregning på Vindstøds produkt DanskVind.

Det er nemt at tilmelde sig, og Vindstød sørger automatisk for, at man afmeldes hos sit gamle selskab – så det tager under 2 minutter at tilmelde sig.

Bestil el hos danske vindmøller her

Med PlusKort får du hos Energi Fyn unik adgang til 20 % rabat på handels- og administrationsgebyret samt 20 % rabat på det månedlige abonnement på en SpotEl-aftale. Rabatten gælder lige så længe, du ønsker at have en SpotEl-aftale hos Energi Fyn.

Som PlusKort-medlem kan du også spare 1.400 kr. på en ladeløsning til din elbil. Det vil sige, at du får din helt egen ladeløsning for kun 7.500 kr.

Få rabat på din elaftale
Spar 1.400 kr. på en ladeløsning