Nyheder
A-kassesagsbehandler søges Afdeling - 3F - Horsens & Omegn
Ansøgningsfrist - 21. juni 2021

3F Horsens og Omegn søger en a-kassesagsbehandler med ansættelse 1. august 2021, til at indgå i det daglige arbejde med a-kasse sagsbehandling på dagpengeområdet.

Vi består af ca. 6.800 medlemmer. Vi er i alt 22 ansatte i faglig afdeling og 7 ansatte i a-kassen.
Vi har en fri, venlig og uformel tone i afdelingen og der arbejdes efter forholdsvis stor ”frihed
under ansvar” med hensyn til opgaveløsninger.

Vores medlemmer er i højsædet og skal derfor altid hjælpes bedst muligt.

Vi forventer, at du

• har et godt kendskab til a-kasselovgivningen og sagsbehandling

• har kendskab til efterløn (foretrækkes), men ikke en betingelse

• har en positiv tilgang til at arbejde med mennesker

• er god til at samarbejde, men samtidig kan arbejde selvstændigt

• har erfaring med IT på et brugerniveau

• kan arbejde under pres

• er indforstået med løbende efteruddannelse

• behersker engelsk

• har en afklaret, positiv holdning til fagbevægelsen

Vi tilbyder:

• et spændende job i en livlig og aktiv fagforening

• en fuldtidsstilling på 37 timer

• gode, engagerede kolleger

• løn- og arbejdsforhold i henhold til lokal-overenskomst

 

Ansøgning og CV sendes til formand, Hans A. Sørensen, hans.sorensen@3f.dk senest mandag d. 21. juni 2021.
Ansættelsessamtaler forventes afviklet den 25. og 28. juni 2021.

Kontakt