Nyheder
Jobopslag Medarbejder til medlemsadministration 3F København søger en medarbejder til vores medlemsadministration med tiltrædelse snarest muligt.
Medlemsafdelingen er den afdeling i 3F København, som håndterer alt omkring medlemskabet. Vi er delt op i 2 team, et Front Office og et Back Office som har hver deres ansvarsområde.

3F København søger en medarbejder til vores medlemsadministration med tiltrædelse snarest muligt.
Medlemsafdelingen er den afdeling i 3F København, som håndterer alt omkring medlemskabet. Vi er delt op i 2 team, et Front Office og et Back Office som har hver deres ansvarsområde.

Dine primære arbejdsopgaver:

Om du bliver en del af vores Backoffice og dine opgaver består af alle typer sagsbehandling, der skal løses i forbindelse med et medlemskab, herunder:

  • Optagelser af medlemmer
  • Overflytninger til og fra andre a-kasser og 3F afdelinger
  • Kontingentspørgsmål
  • EØS-medlemskab
  • Til rettelse af medlemmernes medlemskab.
  • Efterlønsbidrag
  • Forsikringsskift
  • Vejledning af medlemmer
  • Mange deadlineopgaver

Vi forventer:

  • At du har erfaring med medlemsadministration i en a-kasse, meget gerne fra en 3F afdeling.
  • At du er meget struktureret i din tilgang til arbejdet.
  • At du er særdeles rutineret IT bruger
  • At du har evner og vilje til samarbejde med medlemmer, med udgangspunkt i deres meget forskellige situationer og baggrund.
  • At du er meget fleksibel i forhold til de arbejdsopgaver, der skal løses, som oftest med stramme tidsfrister.
  • At du befinder dig godt i, at skulle arbejde efter og forstå lovgivningen og arbejdsgangene, bag dine opgaver.
  • At du viser ansvar, tager initiativ og løser opgaverne i samarbejde med dit team.
  • At du har en naturlig refleksion over de problematikker du støder på i den daglige sagsbehandling.
  • At du har et godt kendskab til EØS-området

På det personlige plan leder vi efter en ny kollega, som er glad og positiv i sin tilgang til kollegaer og vores alles arbejdsmiljø i dagligdagen.

Det er vigtigt for os, at du kan bidrage til en god stemning og er pålidelig i dit arbejde.

Dette har værdi for dig:

  • Mangfoldigheden i det danske samfund er stor, derfor arbejder 3F for ligestilling/ligebehandling i alle forhold, for alle medlemsgrupper af 3F.
  • Fagbevægelsen er en vigtig del i at styrke den kollektive velfærd.
  • Arbejdet med styrkelse af den Danske Model og bekæmpelse af Social Dumping.
  • Hjertet sidder til venstre for midten.

Dette har værdi for os:

Vi er som fagforening en faglig politisk værdibaseret organisation og det er vigtigt for os at dette afspejles i vores daglige arbejde og vores tilgang til vores medlemmer.
Vores værdigrundlag kan læses
HER
Vores Fagligt politiske grundlag kan læses
HER

 

Ansættelsesvilkår:

Ansættelse sker på løn- og ansættelsesvilkår besluttet af 3F Københavns generalforsamling. (se også www.3fkbh.dk)
Det er en forudsætning, at du er/bliver medlem af 3F København på ansættelsestidspunktet.

Ansøgning:

Send din ansøgning til ansoegning-kbh@3f.dk senest søndag den 21. august kl. 23.59
Der vil blive afholdt samtaler torsdag i uge 34
Du kan læse mere om 3F København på vores hjemmeside:
www.3fkbh.dk
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til René Rasmussen, Økonomisk Ansvarlig på: rene.rasmussen@3f.dk, telefon 88 92 33 22 eller mobil 26 25 98 40.

Jobopslag til udskrift Stillingsopslag medlemsafdelingen august 2022 103 KB PDF Hent dokument

Masser af fordele med 3F Som medlem af 3F får du mange gode fordele og rabatter:
  • Rabat på dine forsikringer
  • Rabat i mere end 1.300 butikker og webshops
  • Fri adgang til 3F Superliga
Kontakt