3F København søger en medarbejder til vores medlemsadministration med tiltrædelse snarest muligt.
Medlemsafdelingen er den afdeling i 3F København, som håndterer alt omkring medlemskabet. Vi er delt op i 2 team, et Front Office og et Back Office som har hver deres ansvarsområde.
Dine primære arbejdsopgaver:
Om du bliver en del af vores Backoffice og dine opgaver består af alle typer sagsbehandling, der skal løses i forbindelse med et medlemskab, herunder:
Vi forventer:
På det personlige plan leder vi efter en ny kollega, som er glad og positiv i sin tilgang til kollegaer og vores alles arbejdsmiljø i dagligdagen.
Det er vigtigt for os, at du kan bidrage til en god stemning og er pålidelig i dit arbejde.
Dette har værdi for dig:
Dette har værdi for os:
Vi er som fagforening en faglig politisk værdibaseret organisation og det er vigtigt for os at dette afspejles i vores daglige arbejde og vores tilgang til vores medlemmer.
Vores værdigrundlag kan læses HER
Vores Fagligt politiske grundlag kan læses HER
Ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker på løn- og ansættelsesvilkår besluttet af 3F Københavns generalforsamling. (se også www.3fkbh.dk)
Det er en forudsætning, at du er/bliver medlem af 3F København på ansættelsestidspunktet.
Ansøgning:
Send din ansøgning til ansoegning-kbh@3f.dk senest søndag den 21. august kl. 23.59
Der vil blive afholdt samtaler torsdag i uge 34
Du kan læse mere om 3F København på vores hjemmeside: www.3fkbh.dk
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til René Rasmussen, Økonomisk Ansvarlig på: rene.rasmussen@3f.dk, telefon 88 92 33 22 eller mobil 26 25 98 40.
Har du et spørgsmål? Vi sidder altid klar ved telefonerne til at hjælpe dig.
Hvis du er medlem af 3F, skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Bliv ringet op af 3F og få hjælp til at melde dig ind.
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Spørg os om alt. Vi svarer hurtigst muligt
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.