3F Randers søger ny medarbejder/kollega til A-kassen

Dine arbejdsopgaver vil være alle typer af opgaver, der skal løses i en a-kasse.  Det er bl.a. beregning og udbetaling af dagpenge, feriedagpenge, efterløn og tilhørende ydelser. Der skal afholdes individuelle CV og vejledningssamtaler samt rådighedssamtaler. Herudover vil der også være samtaler i det nye kontaktforløb som starter 1.1.20 og desuden fællessamtaler på jobcentret.

 

Vi forventer at du: 

  • Kan give vores medlemmer en god og personlig service 
  • Viser ansvar, tager initiativ og selvstændigt løser opgaverne
  • Indgår i et konstruktivt og positivt samarbejde med kolleger og valgte
  • Er meget fleksibel i forhold til de arbejdsopgaver, der skal løses 
  • Du skal indgå i et stærkt team med hovedvægt på tæt samarbejde 

 

Vi vil foretrække at du:

  • Har arbejdet med vejledning og kan afholde målrettede samtaler
  • Har indgående kendskab til arbejdet med a-kasselovgivningen  og arbejdsmarkedspolitik
  • Erfaring med arbejde i en a-kasse / medlemsadministration
  • Har kendskab til vejledningsforpligtelser overfor medlemmerne

 

Vi lægger desuden vægt på at du  

  • Har et afklaret forhold til fagbevægelsen og udviser stolthed over at være en del af 3F. 
  • Har empati, er engageret, imødekommende og proaktiv  
  • Mestrer den enkle kommunikation og kommunikerer på en overbevisende måde  
  • Er positiv og har et godt humør  
  • Håndterer forskellige IT-værktøjer på erfarent brugerniveau og desuden har en høj grad af datadisciplin  
  • Kan servicere medlemmerne på engelsk  

 

3F Randers har ca. 7.000 medlemmer indenfor følgende brancheområder:

Bygge- anlæg og GLS

Grafisk 

Industri

Offentlig  

Service 

Transport 

Motiveret ansøgning bedes fremsendt til a-kasseleder Mariane Arnt på mail mariane.arnt@3f.dk

Ansøgningsfrist: 24. maj 2019 – samtaler afholdes 27. maj 2019

Tiltrædelse: Snarest muligt. 

Er der spørgsmål til stillingen, kan du kontakte mig på tlf. 30 67 63 08.  

 

 

 

 

Menu