Find svar
Bliv medlem
Som medlem af 3F er du en del af et fællesskab, der sikrer gode løn- og arbejdsvilkår. 3F har overenskomster på flere arbejdspladser end nogen anden fagforening.
3F hjælper dig, uanset hvor du er
Jeg er i arbejde 3F er din personlige hjælp i dit arbejdsliv. Du får du masser af fordele som medlem af 3F, både faglige og kontante.
Klik her
Jeg er lærling eller elev 3F kender dit fag og ved, hvad du har ret til som lærling eller elev. Som lærling eller elev kan du få gratis a-kasse.
Klik her
Jeg er ledig 3F hjælper dig med at komme i arbejde igen. I a-kassen optjener du ret til dagpenge. Som medlem af 3F får du masser af fordele.
1,7 milliarder i erstatning til 3F medlemmer

I 2023 hjalp vi vores medlemmer med at få 1.764.845.373 kroner hjem i erstatninger.

Som medlem står vi klar til at hjælpe dig, hvis du f.eks. har været udsat for en arbejdsskade eller har fået for lidt i løn.

Populære artikler
Hvad koster medlemskab?

Prisen for at være medlem afhænger af, om du både har a-kasse og fagforening. Du kan få fradrag i skat for dit kontingent.

Passer 3F til min branche?

3F er Danmarks største fagforening. Hvis du arbejder eller uddanner dig inden for et af 3F's mange fag, kan du blive medlem.

Hvorfor vælge 3FA?

3F's a-kasse er en faglig a-kasse med et stort netværk. Med over 60 lokale kontorer i hele landet er din 3F a-kasse altid tæt på dig.

Kontante fordele som medlem Rabatter i mere end 1.300 butikker, feriehuse i Danmark og Europa, rabat på forsikringer, fri adgang til 3F Superliga for medlemmer og meget mere! Som medlem af 3F får du adgang til en lang række fordele.
Se alle fordele her
Derfor skal du vælge en                OK fagforening OK fagforeninger som 3F har forhandlet den aftale, der sikrer dig ordentlige løn- og arbejdsforhold. 3F er tilknyttet dit fag, kan føre lovlig strejke og tage din sag op i Arbejdsretten. Som medlem af 3F har du et stærkt fagligt fællesskab bag dig.
Bliv medlem

Skal vi melde dig ind? Tak for din henvendelse! En af vores medarbejdere vil forsøge at kontakte dig på telefon {{state.phone}} op til 3 gange hvorefter dit telefonnummer vil blive slettet igen. Skal vi melde dig ind? Vi kontakter dig hurtigst muligt. Vi ringer to gange, hvorefter dit nummer bliver slettet. Se mere på 3f.dk/privatliv.
Ring mig op