Industriøen Bornholm Spændende jobs i industrien
Alle kender Bornholm som solskinsøen. Men vidste du, at industrien er vores største økonomiske sektor? Vi har mange industrivirksomheder med mange forskellige specialer. Derfor finder du et utroligt varieret udbud af jobs.

Livskvalitet for hele familien

Bornholm er et trygt sted at vokse op. Vi har et aktivt frilufts- og foreningsliv, masser af kultur og et stærkt sammenhold. Du er langt fra storbyens larm, selvom København kun er 30 minutter væk med fly.

Alle kender Bornholm som solskinsøen – færre ved, at industrien er den største økonomiske sektor på øen. Vi har mange industrivirksomheder med mange specialer, og flere er førende på deres område – innovative og højteknologiske arbejdspladser i rivende udvikling og med kunder i hele verden.https://industrioeen.dk/forside

For faglærte byder industrien på Bornholm derfor på en overflod af spændende jobmuligheder. Og det bliver ikke mindre spændende i fremtiden. Fx skal vi snart i gang med at bygge den store Energiø Bornholm – verdens første energiø og et knudepunkt for intelligent, grøn energi.

Her på siden kan du se aktuelle jobopslag fra virksomhederne bag Industriøen.dk. Du kan også lede på Jobnet.dk.

Finder du ikke, hvad du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte en af os – så hjælper vi dig videre.
Har du eller din partner brug for sparring omkring jobsøgning i andre brancher, kan I også besøge Næste stop Bornholm.