Opret GæsteCV
Tak, vi har modtaget dit Gæste-CV
Du er nu ét skridt nærmere i at finde dit næste job. Hos 3F finder du mange spændende job indenfor forskellige brancher. Vi ser frem til at hjælpe dig på vej i din jobsøgning.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Hvis du ønsker at trække dit samtykke tilbage og få slettet dit Gæste-CV, skal du skrive til sagsudveksling@3f.dk. Vi kontakter dig under alle omstændigheder om et halvt år for at høre, om du fortsat ønsker at have et aktivt Gæste-CV eller ej. Hvis du ikke giver udtryk for at ville fortsætte med at have et aktivt Gæste-CV, sletter vi automatisk dit Gæste-CV.

Fortsæt din jobsøgning

3F Jobformidling er Danmarks største jobdatabase. Det er derfor et godt sted at starte din jobsøgning, hvis du leder efter dit næste job indenfor en af 3F brancher.

Du kan bruge jobdatabasen til at søge ledige stillinger frem – og det er virkelig let at gå til.

Læs mere om 3F Jobformidling for jobsøgende

Forestil dig besværet ved at skulle lede efter ledige stillinger flere forskellige steder. Det kan være på internettet via forskellige jobportaler, virksomheders hjemmesider og hvor andre steder, ledige stillinger bliver slået op.

Det bøvl slipper du for med 3F Jobformidling. Vi har nemlig samlet ledige stillinger indenfor 3F-brancherne ét sted.

Din jobsøgning skal være let og overskuelig. Derfor kan vores søgefunktion vise dig job ud fra f.eks. stillingsbetegnelse og geografisk placering.

Søg efter ledige stillinger her

Du har sikkert allerede en god ide om, hvordan dit næste job skal se ud.

Det respekterer og lytter vi til, når vi skal hjælpe dig i din jobsøgning.

Vi har rigtig god erfaring med at hjælpe folk i job. Den erfaring kan du også få gavn af.

Se vores guide til jobsøgning