Hent 3F Superliga billetter
Sådan henter du dine billetter til 3F Superliga  Er du medlem af 3F, så gi'r vi billetterne til hele 3F Superligasæsonen. Men hvordan henter du billetter? Og hvilke pladser kan du vælge mellem? Vi giver dig svarene på de ofte stillede spørgsmål her.

Har du spørgsmål til din billet? Skriv til os
Ofte stillede spørgsmål

Alle medlemmer af 3F’s fagforening kan hente to billetter til alle kampe i 3F Superliga. Det gælder også lærlinge og pensionister.

Nej, hvis du kun er medlem af a-kassen, må du opgradere dit medlemskab for at få adgang til 3F Superliga-billetter.
Bliv medlem af 3F

Du henter dine billetter via Mit3F. For at logge ind skal du bruge MitID.

Når du er logget ind på Mit3F, skal du vælge ’Min fagforening’ i menupunktet og klikke på ’3F Superliga’. Klik herefter på den grønne knap med teksten ’Hent din billet’. Så får du en oversigt over tilgængelige kampe – vælg den kamp, du gerne vil se.

Første gang du besøger klubbens billetsystem:
Nogle klubbers billetsystem kræver, at du har en profil og logger ind, for at du kan hente dine billetter. Hvis du ikke allerede har en profil, skal du derfor starte med at oprette en. Når profilen er oprettet, kan du hente dine billetter. Bemærk: Det kan være nødvendigt at starte forfra, når profilen er oprettet, så du kommer rigtigt ind i systemet.

Når du er inde i klubbens billetsystem, vælger du dine pladser på stadion og går derefter til kassen.

Log på Mit3F
Se, hvordan du henter dine billetter til 3F Superliga

Hvis du kommer ned i din lokale 3F-afdeling, så hjælper vi dig med at hente dine billetter.

Find din lokale 3F afdeling

Det er ikke nødvendigt at printe dine billetter. Billetterne kan du downloade på din telefon og vise dem på denne, når du kommer til stadion. Hvis du ikke har en smartphone og ikke har en printer derhjemme, så kom ned i din lokale 3F-afdeling, så skal vi hjælpe dig.

Hvis knappen er grå, betyder det, at der er udsolgt af 3F-billetter til kampen.

Første gang du er inde i klubbens billetsystem, skal du oprette en profil. Når din profil er oprettet, kan du hente dine 3F-billetter. Bemærk: Det kan være nødvendigt at starte forfra, når din profil er oprettet, så du kommer rigtigt ind i systemet.

Det varierer fra klub til klub. Du har mulighed for at vælge siddepladser til alle kampe. På enkelte stadioner kan du dog også vælge ståpladser.

Dine billetter til stadion vil være nummererede. Hvis du og en kollega gerne vil sidde sammen på stadion, og I henter billet hver for sig, så er det bedst, at I taler sammen, så I kan vælge billetter ved siden af hinanden.

Det kan desværre ikke lade sig gøre at reservere billetter til dig. Du bliver derfor nødt til at logge ind og hente billetter til de kampe, du gerne vil se.

Sådan henter du billet til 3F Superliga
Skal du med på stadion? Hos 3F tror vi på, at kampe kan vindes, når vi holder sammen. På banen, på lægterne og uden for stadion. Er du medlem af 3F, så gi’r vi billetterne til hele 3F Superligasæsonen – både til dig og en ven.
Hent billet