Fordele
Få et godt råd fra en advokat helt gratis Som fagligt medlem af 3F Sydsjælland har mulighed for at få et godt råd fra en advokat helt gratis.

Som medlem af fagforeningen har du naturligvis ret til hjælp og bistand i forhold til problemer i forbindelse med dit arbejde. Men hvis du kommer i en situation i dit privatliv, hvor du har behov for at tale med en advokat om din situation, er der også hjælp at hente via 3F Sydsjælland.

ADVODAN i Næstved tilbyder faglige medlemmer af 3F Sydsjælland et møde med en advokat og rådgivning om de juridiske aspekter i den konkrete situation. Dette møde er gratis for medlemmet, mens eventuel yderligere bistand fra ADVODAN side er for medlemmets regning og aftales mellem medlemmet og ADVODAN.

Endvidere giver ADVODAN i Næstved rabat til faglige medlemmer af 3F Sydsjælland på 2.500 kroner ved berigtigelse af bolighandler samt 25 % på oprettelse af testamente og ægtepagt.
Hvis du ønsker at benytte dig af rabatten, skal du kontakte 3F Sydsjælland på 70 30 08 86 eller mail sydsjaelland@3f.dk, så formidler vi kontakten til ADVODAN.

Hvis du ønsker at benytte dig af tilbuddene, skal du kontakte 3F Sydsjælland på tlf. 70 30 08 86 og tale med formand Kim Rozalski. 3F Sydsjælland formidler kontakten til ADVODAN, som herefter kontakter dig.