Fordele
Lej dit festlokale hos 3F Sydsjælland Faglige medlemmer af 3F Sydsjælland har mulighed for at leje den store sal hos 3F Sydsjælland på Holsted Park 29 i Næstved til private fester i weekenderne.

Salen udlejes kun til faglige medlemmer af 3F Sydsjælland og der må ikke fremlejes til andre. Hvis medlemskabet ophører forud for datoen for leje af salen, annulleres lejeaftalen. Lejeren er ansvarlig for ro og orden og forpligtet til at være til stede ved festen. Vær opmærksom på, at salen ofte er booket langt ud i fremtiden, så vent ikke for længe med at forespørge. Hvis du kunne tænke dig at leje salen, skal du ringe til 3F Sydsjælland på 70 30 08 86.

Salen er godkendt til 80 personer og der er service mv. til dette antal personer. I forbindelse med salen er der et anretterkøkken, som ikke må benyttes til egentlig madlavning. Der er endvidere adgang til toiletter.

Der må kun afholdes et arrangement pr. lejeaftale.

Efter afbenyttelse skal følgende overholdes

• Der må ikke hænges noget op i lofterne.
  • Interiør må ikke fjernes eller tages ned.
  • Højttalere, anlæg og dertilhørende må og kan ikke benyttes.
  • Alle retningslinjer for brug af opvaskemaskine skal følges.

Rengøring af salen

• Alle overflader skal aftørres
  • Borde, løse plader og stole skal stilles på plads. Eventuelle stole med pletter skal sættes til side i salen.
  • Al opvask skal sættes på plads.
  • Ovn, kogeplader, køleskab og opvaskemaskine skal rengøres.
  • Termokander skal skylles af og aftørres, inden de sættes i skuffen.
  • Termokander og vandkander må ikke komme i opvaskemaskinen.
  • Alle toiletter og håndvaske skal rengøres.
  • Madame-poser skal udskiftes.
  • Gulve skal fejes og vaskes – undtaget salen, som kun skal fejes.
  • Snavsede håndklæder og viskestykker lægges på rengøringsvognen.
  • Der må ikke slukkes for udsugningen, når salen forlades efter rengøring. Lad udsugningen stå i position ”2”.
  • Affald og tomme flasker må ikke efterlades. Sker dette, vil bortskaffelse ske på lejers regning.

Mangler og/eller beskadigelse af glas/porcelæn/inventar skal erstattes af lejeren.

Depositum tilbagebetales efter udlejningen, når køkkeninventar, toiletter, gangareal og salen afleveres i rengjort stand.

3F Sydsjælland forbeholder sig ret til at rengøre salen for lejers regning, hvis den ikke er afleveret i rengjort stand.

Depositum tilbagebetales ikke, hvis lejeren udebliver og ikke har afmeldt lejen af salen senest 1 måned før lejedatoen.

Nøgle afhentes hos 3F Sydsjælland i Næstved fredag inden kl. 11.00. Salen må tages i brug fredag efter kl. 17.00.

Nøglen afleveres senest mandag morgen kl. 06.00 i 3F’s postkasse v/hoveddøren på Holsted Park 29 i Næstved.

Fakta Pris pr. 1. april 2022

Ved bestilling af salen betales et depositum på 1.500 kroner.

Leje for salen mm. er 3.000 kroner, som skal betales senest én måned før salen tages i brug.

Der tages forbehold for eventuelle prisstigninger.