OK23 - Vi kæmper for din løn og dine rettigheder I 2023 skal der forhandles overenskomst for dig i den private sektor. Arbejder du i en virksomhed med en lager eller transportoverenskomst, så kan du melde dine krav ind til og med d. 20. juni.

Gør din mening gældende. Kravindsamling til de kommende overenskomstforhandlinger i den private sektor (OK23) er blevet skudt i gang. Det betyder, at du nu har mulighed for at give din mening om dit arbejdsliv til kende. For næste skridt i overenskomstforhandlingerne handler nemlig om dig, dine krav og dine holdninger til dit arbejdsliv.

I 3F Frederiksborg sætter vi medlemmernes meninger og holdninger højt. Derfor ser vi også frem til at få krav fra dig i transportsektoren, fordi det har betydning for arbejdet med OK23.

Forbundet har brug for at høre helt konkret om hverdagen i busserne, på stationerne og pladserne, i lastbilerne og vognene, hvor I gør en forskel for industri, mennesker og samfundet.

Det handler kort sagt om, hvad er du og dine kollegaer er optaget af, når det drejer sig om jeres arbejdsliv og -vilkår?

Krav fra lager – og transportsektoren kan indsendes til enten Jan på jan.ibsen@3f.dk eller Elaine på elaine.larsen@3f.dk. Deadline for indsendelse af krav udgangen af d. 20. juni.