Frederikshavn
Om 3F Frederikshavn

3F Frederikshavn er en moderne fagforening, som er dannet ved sammenlægning af SiD Frederikshavn, SiD Sæby, SiD Skagen og KAD Frederikshavn/Skagen den 1. januar 2005.

Senest blev 3F Læsø sammenlagt med 3f Nordøstvendsyssel den 1. juni 2009. Den 1. januar 2010 blev afdelingen omdøbt til 3F Frederikshavn.

Afdelingen er en del af Fagligt Fælles Forbund.

Afdelingen har ca. 4.200 medlemmer.

Vi overenskomstdækker arbejdspladser i Frederikshavn Kommune der omfatter Skagen og Sæby samt Læsø Kommune.

Kontor: Afdelingen har kontor i Frederikshavn, Skagen og på Læsø.

Læs mere Love 3F Frederikshavn vedtaget 2023 108 KB PDF Hent dokument Udvalg

Det vil vi med arbejdsmiljøudvalget i 3F Frederikshavn
Arbejdsmiljøudvalget er et godt redskab for dig som sikkerhedsrepræsentant på din arbejdsplads. Du står ikke alene med problemerne, men kan altid henvende dig til os i udvalget ved at maile. På den måde kan vi sammen arbejde for at du og dine kolleger på arbejdspladser arbejder under et godt, sikkert og trygt arbejdsmiljø.

Hvornår mødes vi?
Arbejdsmiljøudvalget mødes fire gange årligt. Men der kan godt være flere møder. Vi holder afdelingsmøder, møder på arbejdspladser og møder med miljøudvalg på regionsplan.

Økonomi
Udvalget udarbejder budget for påtænkte aktiviteter. Budgettet fremlægges for bestyrelsen i afdelingen. Arrangementer o.l. kan kun igangsættes efter bevilling i afdelingens bestyrelse.

Ansvarlig
Finn Jenne er 3F Frederikshavns ansvarlige for arbejdsmiljøudvalget - finn.jenne@3f.dk

Tanker for fremtiden
Arbejdsmiljøudvalget planlægger en aktivitetsdag og eventuelt et fyraftensmøde. Det hører du meget mere om.

LGBT certifikat Din lokale afdeling er blevet LGBT+ certificeret.