Vi ringer – kun for at være venlige En af vores arbejdsopgaver her i afdelingen er rykke- og slettelister. For os betyder det, at vi, hver måned ringer til de af vores medlemmer, som af en eller anden grund er kommet bagud med deres kontingent. Årsagen til dette kan være mange, tit oplever vi, det er en fejl fra bankens side. Enten er deres betalingsaftale ikke slået igennem eller også er betalingen afvist af deres bank. En anden grund kan være, at de ikke har modtaget girokort eller ikke set i deres Mit3F under fanen Min Post, hvor alle informationer til medlemmet fra 3F vil lægges ind. Se, hvordan herunder:
Sådan bruger du Mit3F:
www.mit3F
Log med dit MitId/NemID
Tryk på Min Post
En lille positiv historie fra vores virkelige liv.
Et medlem er på rykkelisten, der mangler kontingent for 2 måneder. Vi ringer til medlemmet og fortæller om, hvorfor vi ringer, hun er ked af det, men grundet mange regninger, stigende omkostninger har hun skubbet sit kontingent for sig. 1 måned, nu 2 måneder. Det betyder, hun nu har modtaget et girokort på 2 måneders kontingent, mange penge at skulle af med, og lidt uoverskueligt. Lige nu, kan vi nå at fremsende betaling på 1 måned og skyde de øvrige lidt. Det betyder, at vi de næste måneder vil kontakte medlemmet og aftale betaling, men det betyder også hun ikke kommer på slettelisten, som vil betyde at alle 3 måneder SKAL betales for at beholde sit medlemskab, og det er rigtig mange penge. Aftalen med vores medlem blev, en overførsel på mobilpay på 1 måned og vi igen næste måned kontakter hende med endnu en mobilpay. Hun blev glad, og beholdte sit medlemskab og sin anciennitet.
Har du et spørgsmål? Vi sidder altid klar ved telefonerne til at hjælpe dig.
Hvis du er medlem af 3F, skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Bliv ringet op af 3F og få hjælp til at melde dig ind.
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Spørg os om alt. Vi svarer hurtigst muligt
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.