Teaterprojekt søger historier fra lufthavnen Arbejder du i lufthavnen, eller har du været ansat der? Er du involveret i lufthavnen som ekstern medarbejder, leverandør eller på anden måde?

Din historie er ønsket!

Til et teaterprojekt, der skal finde sted næste år, søger instruktør Andreas Liebmann folk, der bor i Kastrup eller har en tilknytning til lufthavnen. Hvad er eller var din oplevelse med lufthavnen?

Hvad består dit arbejde af? Alle slags historier er interessante, uanset om de handler om teknologi, arbejdsmarkedet, økologi, organisation, følelser eller noget andet.

I øjeblikket er teaterprojektet i forberedelsesfasen, hvilket betyder, at vi leder efter så mange historier som muligt. Har du lyst til det?

Den 17. november kl. 15  - 17 afholder vi en information i 3F på Saltværksvej 68, hvor Andreas Liebmann vil præsentere sit projekt. Der er kaffe og kage.

Alle er velkomne!

Der kan du få mere at vide om projektet og henvende dig til Andres Liebmann personligt.

Du er også velkommen til at skrive direkte til andreas@taarnbyparkstudio.dk

Andreas Liebmann er teaterinstruktør, performancekunstner og underviser på Det Danske Scenekunstskole. Schweizeren har boet i Tårnby i næsten syv år og er engageret i den lokale kultur. Det var sådan, han grundlagde Tårnby Park Studio: Kultur midt i et boligområde! Her kan du finde flere oplysninger om Tårnby Park Studio: www.taarnbyparkstudio.dk