Ledige stillinger
3F - Aarhus Rymarken
Ansøgningsfrist:
Søg stillingen

Brænder du for at gøre en forskel i menneskers liv og være med til at skabe positive forandringer? Vil du være en del af et fællesskab, der vægter både faglig udvikling og samarbejde højt? Så er det dig, vi leder efter!

Som vejleder i vores A-kasse får du en enestående mulighed for at være med til at guide vores medlemmer gennem arbejdsløshedsperioden, hjælpe dem med at opkvalificere sig og finde nye jobmuligheder. Vi tror på, at hvert enkelt medlem har potentiale, og vi søger en engageret person, der deler vores vision om at støtte og vejlede vores medlemmer mod en lysere fremtid.

Hos os kan du forvente:
  • Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du vil være en del af et tæt og støttende team af erfarne kolleger.
  • Muligheden for at udvikle dine kompetencer gennem løbende faglig og personlig udvikling.
  • En organisation med fagpolitisk gennemslagskraft, hvor du får mulighed for at påvirke og skabe forbedringer for vores medlemmer.
  • En velfungerende personaleforening og en kultur præget af åbenhed, forståelse og respekt.
Vi leder efter en person, der:
  • Har kendskab til eller interesse for arbejdsløshedslovgivningen, og som er villig til at lære og udvikle sig (hvis du ikke har erfaring eller uddannelse indenfor arbejdsløshedslovgivningen, skal du være villig til at gennemgå kurser og sidemandsoplæring).
  • Besidder gode IT-færdigheder og kan navigere i en travl hverdag med medlemmernes bedste for øje.
  • Er udadvendt, serviceminded og bidrager til et positivt arbejdsmiljø.
  • Er omstillingsparat og har lysten til at være en del af en organisation i udvikling.
Dine primære arbejdsopgaver vil inkludere:
  • Afholdelse af vejledningssamtaler.
  • Assistere vores medlemmer med deres joblog og ansøgninger i vores Jobcafé.
  • Samarbejde med faglige organisationer, uddannelsesinstitutioner og offentlige instanser.
  • Bidrage med kvalificeret sparring til dine kolleger og deltage aktivt i relevante møder og uddannelsesforløb.
  • Projektstyring og udvikling af vores vejledningstilbud.
Vi tilbyder:
  • En fuldtidsstilling på 37 timer med løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst med HK.
  • En spændende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og engagerede kolleger.
  • Løbende muligheder for faglig og personlig udvikling.
Vil du være en del af vores team?

Send din ansøgning mærket "Vejleder" til jakob.egelund@3f.dk. Vi afholder samtaler løbende og søger at besætte stillingen hurtigst muligt. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte A-kasseleder Jakob Egelund på 28925974 eller jakob.egelund@3f.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig og til at byde dig velkommen i vores team!

Søg stillingen