3F's a-kasse er topscorer I en ny undersøgelse, foretaget af Loyalty Group og Norstat, topper 3F's a-kasse listen over a-kasser med de mest loyale medlemmer

I en ny undersøgelse topper 3F’s a-kasse listen over a-kasser med de mest loyale medlemmer.
Det er Loyalty Group, der sammen med Norstat laver et årligt tjek af medlemmernes bedømmelse af deres a-kasser – og her står 3F’s a-kasse altså øverst i 2021.
Grunden til, at 3F’s a-kasse topper undersøgelsen skyldes ifølge Jimmy Buchmann, seniorkonsulent i Loyalty Group, at 3F’s a-kasse ligger i top på en række væsentlige områder i undersøgelsen:

"3F’s a-kasses medlemmer oplever en høj kvalitet i det produkt og den service, der leveres til dem. De oplever en ansvarlig a-kasse, der har forståelsen for deres faglige behov. Og så er 3F’s a-kasse rigtig gode til at hjælpe medlemmerne med at forbedre deres jobmæssige situation og dermed hjælpe dem videre i deres arbejdsliv, når de har brug for det. Alt det gør, at medlemmerne har en rigtig god oplevelse med 3F’s a-kasse og dermed giver en flot evaluering", siger han.

Det er rigtig dejligt at netop vores medlemmer siger, at vi er Danmarks bedste a-kasse. Målingen er lavet i en corona-tid, hvor rigtig mange af netop vores medlemmer har frygtet for deres job og fremtid.
I 3F er vi stolte over resultatet af undersøgelsen – især efter et svært år, hvor mange har haft brug for a-kassens hjælp.