Næsten superliga fodbold: Kom gratis til topkampen Vejle Boldklub mod Helsingør på Vejle Stadion søndag den 30. april Som hovedsponsor i Vejle Boldklub vil Arbejdernes Landsbank gerne dele den gode fodboldoplevelse med 3F Vejles medlemmer og uddeler 50x2 billetter til topkampen mellem Vejle Boldklub og Helsingør. Det er med at være hurtig, da det er først til mølle.

Derfor udleverer Arbejdernes Landsbank 50x2 billetter til topkampen mellem Vejle Boldklub og Helsingør, der potentielt kan sikre VB oprykning til Superligaen.

Kampen spilles søndag den 30. april kl. 15.00.

Du kan få maks. 2 billetter, og de skal hentes i Arbejdernes Landsbanks filial i Havnegade i Vejle fra den 19. – 24. april i tidsrummet kl. 10 – 16.

Ved afhentning af billetterne vil der i 10 tilfældige kuverter ligge værdikuponer til 2 stadionplatter sammen med billetterne.

Ydermere vil to heldige billetmodtagere blive opgradet med VIP billetter til dagen. Denne besked bliver givet senest torsdag den 27. april.”

Da der er et begrænset antal billetter, gælder først-til-mølle-princippet. Tryk her og tilmed dig her www.al-bank.

Du får en mail med bekræftelse, hvis du er blandt de hurtige, der får billetter. Vi ser frem til en spændende kamp.

3F Vejle er Vejle kommunes stærkeste fællesskab og mest nærværende fagforening.

3F Vejle vil med en klar profil vejlede, rådgive og servicere medlemmerne i overensstemmelse med samfundets og arbejdsmarkedets udvikling og til gavn for fællesskabet.

· Sjællandsgade 30 · 7100 Vejle ·
· Tlf. 70 300 910 · Facebook 3F Vejle · www.3f.dk/vejle · Mail vejle@3f.dk ·