Onlinetilbud til tillidsvalgte
Hverdagsarbejdsliv under Covid-19 Hvordan er livet for 3F medlemmerne under Covid-19? Lyt med her.

Hvordan påvirker corona-krisen hverdagen for medlemmerne og de tillidsvalgte? Det stiller 3F's forbundsundervisere skarpt på i en række kaffesamtaler med gruppeformænd og TR'ere.

Kaffemøde mellem Inge og Dzevad Kaffemøde mellem Dzevad Ramic forhandlingssekretær, Industrigruppen 3F, og Inge Svendsen, forbundsunderviser 3F, om hvilken hverdag der er på postområdet i disse Covid-19 tider.
Kaffesamtale mellem Tina og Jonas Kaffemøde mellem gruppeformand Tina Møller Madsen fra PSHR og forbundsunderviser Jonas Mørkholt. Der snakkes om hvordan brancherne i PSHR er påvirket af situationen med Covid-19, og hvordan det påvirker de tillidsvalgte, samt hvad behov de tillidsvalgte får brug for med kurserne.
Kaffesamtale mellem Claus og Thomas Kaffemøde mellem Claus von Elling Gruppeformand Byggegruppen 3F og forbundsunderviser i 3F Thomas Madsen, om hverdagen på byggeområdet i disse Covid-19 tider.
Kaffesamtale mellem Pia og Bo Kaffemøde mellem forbundsunderviser Pia Cecilie Nørregaard og bestyrelsesmedlem i Den Grønne Landsbrancheklub og TR, anlægsgartner Bo Niels Rosenberg, om hvilken hverdag vores 3F medlemmer på det grønne område oplever i disse corona-tider.
Kaffesamtale mellem Milla, Tina og Jonas Kaffemøde mellem Milla Schack Nielsen, TR, Compass Group Kantine DTU, Tina Møller Madsen, Gruppeformand PSHR og Jonas Mørkholt, forbundsunderviser i 3F. Der tales om de tillidsvalgtes situation og arbejde. Samt hvilke tanker de tillidsvalgte og medlemmerne har.
Kaffesamtale mellem Lydia og Jette Kaffesamtale mellem Lydia Callesen, gruppeformand i Den Offentlige Gruppe, og 3F forbundsunderviser Jette Hedegaard, om hvordan hverdagen ser ud for vores 3F medlemmer på det offentlige område i disse corona-tider.
Kaffesamtale mellem Lone og Jette Kaffesamtale mellem Lone Hoffmann, næstformand i Den Offentlige Gruppe, og 3F forbundsunderviser Jette Hedegaard, om hvordan hverdagen ser ud for 3F medlemmer på det offentlige område.