Se aktiviteter i jubilæumsugen Kom til spændende arrangementer med mad i dagene op til vores jubilæumsfest d. 15. oktober.

Mandag d. 11. oktober kl. 17.15

Arbejderhistorisk foredrag og god mad. I disse dage er det 150 år siden Internationale/Socialdemokratiet blev stiftet. Mød historiker Niels Finn Christiansen, der fortæller om den danske arbejderbevægelsens fødsel.

Spisning kl. 17.15. Gratis for medlemmer af 3F Kastrup og Dansk Metal afd. 16. Andre må slippe 30 kr.

Selve foredraget begynder kl. 18.00. Det er gratis og laves i samarbejde med SFAH. Se mere og tilmeld dig til 3F Kastrup senest fredag den 8. oktober her. eller på telefon 70 300 950

Tirsdag d. 12. oktober kl. 14

Lokalhistorisk vandretur. Hør om arbejdsmændenes historie i Kastrup. I samarbejde med Tårnby Lokalarkiv. Vi mødes ved 3F Kastrup går lidt rundt i området. Tårnbys lokalarkivar Lone Palm fører os i arbejdsmændenes fodspor, og fortæller undervejs om opstarten, kampene og menneskene bag arbejdsmændenes fagforening. Bagefter er der sund gulerodskage og samvær i fagforeningen. Tilmelding til her: foredrag.sc@taarnby.dk eller 32 4700 79

Turen er en del af Tårnby Sundhedsuge 2021. Se mere på kommunens hjemmeside her

Onsdag d. 13. oktober kl. 15 - 17

Åbning af udstilling. Tårnby-malerne og Amager Fotoklub har lavet hver en udstilling, ”inspireret af 3F Kastrups 125 år”.

Kom og kig, hør om deres overvejelser og nyd et glas vin, når vi åbner den nye udstilling i salen på Saltværksvej. Alle er velkomne. Ingen tilmelding. Se mere her

Arrangementerne er åbne for alle

Se arrangementerne her Her kan du hente programmet ned 52,8 KB DOCX Hent dokument